
Usługi outsourcingu informatycznego to prosta i skuteczna forma organizacji zewnętrznego działu IT, prowadząca do uproszczenia organizacji i redukcji kosztów. Zyskaj czas dla Twoich klientów i skoncentruj się na kluczowych obszarach swojej działalności.
Tworzymy politykę informatyczną przedsiębiorstwa, zapewniamy jej realizację zgodnie z uznaną metodologią oraz własnym zbiorem dobrych praktyk i know-how, opartym o lata doświadczeń w informatyzacji przedsiębiorstw. Naszym celem jest zapewnienie kompletnej obsługi informatycznej, realizowanej przez grupę dedykowanych specjalistów dysponujących kompetencjami we wszystkich zakresach eksploatowanego rozwiązania informatycznego. Wybierz outsourcing w S4Y .
Kiedy jest najlepszy czas na skorzystanie z usług OUTSOURCINGU IT?
GDY TWOJA FIRMA WCHODZI NA NOWY ETAP ROZWOJU I W ZWIĄZKU Z TYM POWSTAJE POTRZEBA WDROŻENIA NOWYCH ROZWIĄZAŃ IT, A W TWOIM ZESPOLE BRAKUJE WYSPECJALIZOWANYCH PRACOWNIKÓW, KTÓRYCH POZYSKANIE WIĄŻE SIĘ Z DUŻYM WYSIŁKIEM I DUŻYMI KOSZTAMI.
Przykładowy przebieg wdrożeniowy outsourcingu informatycznego z podziałem na etapy:
- rozpoznanie infrastruktury informatycznej Klienta wraz z rozpoznaniem jego potrzeb i oczekiwań
- określenie odpowiedzialności i podpisanie umowy obsługi Informatycznej
- inwentaryzacja sprzętu i oprogramowania używanego przez zleceniodawcę w oparciu o audyt informatyczny
- uporządkowanie systemu informatycznego oraz wypracowanie procedur i standardów współpracy obu stron.
- analiza przebiegu i warunków dotychczasowej współpracy z uwzględnieniem możliwych nowych potrzeb oraz wprowadzenie poprawek
- bieżąca i stała opieka informatyczna nad systemem Zleceniodawcy zgodnie z podpisaną umową.
Główne elementy umowy outsourcingowej:
- długookresowa umowa stała z opcją corocznej oceny współpracy przez strony
- określenie sposobu wynagrodzenia: ryczałt lub płatność w ratach miesięcznych oraz określenie dodatkowego wynagrodzenia za każdą godzinę przepracowaną ponad uzgodniony limit
- określenie sposobu i reguł komunikacji dla zgłoszeń. Wskazanie osoby/osób kontaktowych z wykazaniem, kto, kiedy i w jakim czasie może zamawiać usługę oraz jakie informacje powinien dla nas zbierać i przekazywać